2013. április 23., kedd

Nem hiszem el...

...hogy ez a nap is eljött...
...hogy már Marci is ekkora nagyfiú, nem pedig az én ici-pici szuszogó kisbabám...
...hogy Ő is bekerül az élet taposómalmába...

Felvették Marcit az óvodába, így a 2013/2014-es tanévben már Ő is a Hétszínvirág Óvoda kiskölykei között tölti a napjait. 

Persze örülök is neki, mert jó, hogy ott lesz Zozi mellett, mert sokat fog tanulni, mert olyan okosságokat tanítanak majd neki, amihez én már kevés vagyok, mert tudom ez a világ rendje... De az egyik szemem akkor is sír, ha a másik nevet is... Megnőnek...

Gazdag Erzsi: Vers az óvodáról

Olyan ez az óvoda,
mint egy mesepalota.
Csupa dal, csupa vers,
csupa játék.

Énekel itt valahány
kicsi fiú, kicsi lány.
Ha lehetne még,
én is ide járnék.

Óvó néni úgy szeretne:
anyám helyett anyám lenne.
Sose sírnék, sose rínék,
Egész nap csak énekelnék.




1 megjegyzés:

  1. ah :O Ne is mond, Noémi is ma írattam be :( Amennyire vártam, annyira elszomorít most.

    VálaszTörlés