2013. április 9., kedd

Ez egy szép nap :-)

1.: A holnapi napra szabit kértem, mert az óvodában nyílt nap lesz és nem akartam lemaradni róla. Erre ma reggel megérkezett a helyettesítő munkatársam... Így a mai napot is megkaptam ☺ Gyorsan átadtam a teendőket és a készletet, és már repültem is haza ☺ 

2.: Hetek óta munkába menet és jövet nézegetem kíváncsian az egyik kertben ébredező virágágyást. Nem kicsit sajnáltam amikor jöttek a fagyok, amikor belepte a hó a nárciszokat, de néhány napja biztossá vált, hogy erősebbek a gyenge kis szárak minden fagynál, hidegnél. Akárhányszor elmegyek a kert mellett mosolyognom kell, mert annyira szép, annyira vidám látvány. Sajnos őrzi-védi egy óriási kutya a házat, és eddig nem tudtam mertem lefényképezni... Ma végre sikerült. (ezen a képen kb tizede látható, mint amekkora nárcisz-szőnyeg van)

3.: Sőt... ma amikor száguldoztam haza, épp szedte az ott lakó néni a virágokat. Pofátlanul megkérdeztem, hogy ad-e el belőle. (piacon szokta árulni, így tudtam, hogy igen lesz a válasz) Ő viszont megismert engem, így kaptam egy akkora csokrot, hogy alig fért a kezembe. Így ma a szobánkba is beköltözött egy kis tavasz ☺


3 megjegyzés:

  1. Ha nem tudnám, h Kőrösön laktok, azt hinném itt vagytok mellettünk. Mi szomszédságunk is ilyen :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) ha a szomszédságotokban laknék azthiszem gyakran bekopogtatnánk egymáshoz... Babázni, kávézni, beszélgetni. Jó lenne.

      Törlés