2012. július 6., péntek

Nevessünk is...-Zoziszáj 13.


Autóval mentünk bevásárolni, hazafelé egy gyalogátkelőhelynél átengedtem egy gyalogost. Zozi kérdezi: -Anya miért álltál meg?
A: -Mert a néni arra várt a zebránál, hogy átmehessen.
Z: -De mi megyünk az úton.
A: -A zebrán neki van elsőbbsége, meg különben is, nekem is jól esik, ha átengednek.
Z: -Anyaaa, te milyen jószívű vagy...    :DD


Megrendeltem a szokásos kontaktlencse adagomat egy webáruházból. Futár szállította házhoz. Amikor csengetett a kaputelefonon és beengedtem Zozi megszólal:
-Ki jött?
A: - Futár bácsi.
Z: - Pizzát hozott? (ezt a kérdést úgy tette fel, mintha már érezte volna a szájában az ízét)
A: -Dehogyis!-mosolyogtam
Z. felkiáltva:  -Akkor palacsintát?
Szegény futár bácsi szerintem nem tudta elképzelni sem, hogy mi az amin annyira nevetek, hogy potyogó könnyekkel kell aláírnom a papírokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése