2012. február 6., hétfő

Egy mosolygó-napocskás díjat kaptam :)


Talán megérezhette Ferilka mennyire nagy szükségünk van egy kis lelket és szívet melengető napsütésre. Megható soraival adta át nekem ezt a díjat:


Az ígértem igyekszem gyorsan eleget tenni a díjjal járó szabályoknak. remélem elég gyors voltam :)
Tehát a szabályok:
1. Vedd át a díjat. (megtörtént)
2. Köszönd meg akitől kaptad. (teljesítve)
3. Tedd ki a blogodra. (ezt is megtettem)
4. Add tovább 4 másik blognak.
5. Írj magadról 3 dolgot.


Akkor így szépen sorban.
A következők kapják tőlem sok szeretettel:
Szeri mert nagyon sok közös vonást vélek felfedezni köztünk,
Anyus aki szinte odaszögez a székhez és a nála töltött idő alatt minden bánatom elszáll,
Matusi aki több okból is példakép számomra,
Zsani aki újonc anyukaként igazán ügyesen boldogul az ismeretlennel.
...és jöjjön a legnehezebb, magamról írni. Már csak azért is nehéz, mert bár a gyerekeimről íródik ez a blog, de én is benne vagyok :)

1. Még mindig rettegéssel tud eltölteni egy forró homlok, egy fájó torok, vagy pocak. Nem tudok csak úgy legyinteni, hogy óóó ez csak egy megfázás. Igen ebből a szempontból eléggé paramami vagyok. De azt hiszem ez már így is marad.

2. Ha süt a nap szinte soha sem fázom :)

3. Kaptam egy okostelefont. Egy dolog nem tetszik benne: tényleg okosabb, mint én...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése