2012. február 17., péntek

Az első ovis farsang


Elég zaklatottan indult a reggel, még át is futott az agyamon, hogy atyaúristen hogy lesz ebből farsangi bulizás...

Ugyanis Marci hajnali 4-kor úgy döntött, hogy neki elég volt az alvásból, de az egész éjszakai nemalvásának inkább az lehetett az oka, hogy fájhatott a pocakja... Tehát 4 óra, Marci beszélgetni kezdett, kicsit ringattam, nem volt jó, magunk közé fektettem, úgysem, hasamra fektettem-úgysem... Vissza az ágyba, hátsimi... 

Jött Zozi is, odabújt a helyemre és próbáltunk csendben lenni... Már 3/4 5 volt amikor hallottam és pláne éreztem, hogy pelenkabajok vannak Marcinál. Szép csendesen kiosontunk a fürdőszobába, fürdetés és komplett ruhacsere után vissza az ágyba. Akkor már apácskának kelnie is kellett. De mindkét gyerek szépen csendben volt, nem aludtak, de szundikáltak. Apa elindult a dolgozóba, Zozi kicsit fészkelődött és 6 után nemsokkal elaludt. Fél 8-kor már muszáj volt kirángatni őket az ágyból, hogy el tudjunk indulni.

Odaértünk az oviba, átöltöztettem Zozit, illetve már jelmezben kellett a csoportba menni. Öltözködés közben Zozi megjegyezte, hogy szerinte ez egy csodás nap lesz :) Bíztam benne, hogy jól érzi magát. Annyira sajnálom, hogy nem lehettem ott egész nap, olyan jó lett volna látni hogy buliznak. Vittem egy fényképezőgépet, legalább legyen néhány képen megörökítve ez az első farsang :) néhány jó pillanatot sikerült is :) Délelőtt előadás volt, a Cibere Meseszínház adott egy kis hangulatot a további bulihoz. Utána a csoportban táncoltak, játszottak. Hát nem sikerült még beszélgetni az óvónénivel, de szinte minden képen Zozi Vikivel táncol :) Nagyon édes kislány, imádom, együtt szoktunk hazajönni, ők is a lakótelepen laknak.

...és a képek:

Az elsőn főleg a jelmez, hát elég nehéz volt fényképezni, mert Marci abban a pillanatban a fényképező elé ugrott amikor végre sikerült Zozit úgy beállítani, hogy látszódjon is meg épp ne grimaszoljon :)
A második már az ovis bulipercek :) Volt itt kérem dínom-dánom... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése