2011. július 27., szerda

Nevessünk is -Zoziszáj 6


Egyik nap kis híján hanyatt estem, amikor közölte határozottan: -APA LETTEM. (gondoltam hohóó ráérünk azzal még egy kicsit)  Azóta már tudom, hogy azt szeretné ilyenkor mondani, hogy nagy vagyok. De nagy előszeretettel használja így ilyen módon :) Nekem tetszik.


Mostanában Zozi szívesen játszik szerepcserés játékot. Ilyenkor közli, hogy ő az Apa, Apa pedig Zozi :) és csak akkor csinál bármit is, ha így szólítjuk.


Egyik szombaton jó meleg volt, elmentünk Barátnőjéhez medencében lubickolni. Már jó régen látták egymást, Csenge kitörő örömmel szó szerint lehengerlően üdvözölte... Zozi ezt nem szereti, az ölembe bújt, nem akart menni játszani. A folyosón édesen billegve-totyogva megjelent Zsombi-bébi Csenge öcsikéje, mögötte Apukájuk. Zozó odasandítva kérdezi: -Az kicsoda? Mondom: -Hát tudod Zsombor, Csenge testvérkéje. Erre Ő: - .... és az ott fenn? (csak, hogy érthető legyen, az Apuka minimum 2 méter magas)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése