2011. január 5., szerda

Évértékelő


Két általam olvasott blogban láttam, nagyon megtetszett, így énis,énis,énis...

Mi olyat tettél 2010-ben, amit eddig még soha?
Szültem egy második kisfiút :)
Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2010-re?
Sohasem fogadok meg semmit, csak ha biztosan be tudom tartani.
Született valakinek gyereke a környezetedben?
Nem.
Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?
Szerencsére nem.
Milyen országban jártál 2010-ben?
Karácsony előtt megnéztük a Bécsi karácsonyi vásárt. Ez volt a mi közös ajándékunk :)
Mit szeretnél 2011-ben, ami hiányzott 2010-ben?
Különösebben semmi sem hiányzott, nagyon nehéz, de szép évünk volt.
Melyik 2010-es dátum marad örökre az emlékezetedben?
2010. augusztus 20. Amikor Marci megszületett :)
Mi volt a legnagyobb sikered 2010-ben?
Legnagyobb sikeremnek a gyermekeimet tartom.
Mi volt a legnagyobb kudarcod?
Rádöbbenni, arra amit az előző posztban fejtegettem...
Volt komoly betegséged vagy sérülésed?
Szerencsére nem volt.
Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?
Apácskánk szülinapi ajándéka, mert olyannal sikerült meglepni, amire nagyon régóta vágyott :)
Kinek a viselkedése érdemel elismerést?
Kedvesem helytállása amikor Marci született.
Kinek a viselkedése háborított fel?
Nem volt ilyen, vagy már nem emlékszem.
Mire ment el a legtöbb pénzed?
Hú, olyan sokat kellett idén költenünk, hogy nagyon hosszú lenne felsorolni, de értelmetlen dologra nem.
Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lettél?
Az az ultrahangos vizsgálat, amikor kiderült, hogy Marcink lesz és nem Pannánk.
Melyik dal fog 2010-re emlékeztetni?
Kafkaz: Földlakó
Tavaly ilyenkorhoz képest boldogabb vagy szomorúbb vagy?
A tavalyi karácsony előtti nap derült ki, hogy Marci a pocakomba költözött, úgyhogy ezt nem lehet felülmúlni. De nem vagyok szomorúbb.
Híztál vagy fogytál?
Híztam-híztam-fogytam (de lenne még mit)
Gazdagabb vagy szegényebbb vagy?
A gyermekek számával egyenlő arányban nő a gazdagság a lelkemben.
Mit szerettél volna többet csinálni?
Aludni :)
Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni?
Az agyamat járatni értelmetlen dolgokon...
Hogy töltötted a karácsonyt?
Családi körben, állandóan rohanva, de szeretetben.
Estél szerelembe 2010-ben?
Újra meg újra szerelembe esem :)
Volt egyéjszakás kalandod?
Nem.
Mi volt a kedvenc tévéműsorod 2010-ben?
Még mindig a Barátok közt...
Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad?
Nem tudok utálni senkit. Soha sem tudtam.
Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?
Judit Ponte: Rozéfröccs 
Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted az idén?
Sajnos a zenére jut a legkevesebb idő, így senki
Mi az, amit kértél és meg is kaptad?
Nem szoktam olyan nagy dolgokat kérni, hogy ne kaphassam meg.
Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?
Nagyon szerettem volna eljutni a Nyíregyházi vadasparkba, de sajnos nem jött össze. Talán majd idén.
Mi volt a kedvenc 2010-es filmed?
Szex és NewYork 2
Hány éves lettél az idén, és mit csináltál a szülinapodon?
39. aznap jöttünk haza a nyaralásból.
Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?
Hát jól jött volna egy lottó ötös :)
Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?
Kismamás
Mi segített józannak maradni?
Ha viccesen kellene válaszolni, azt írnám, hogy az állandó szoptatás :) De nem kellett segíteni, magamtól is az vagyok :)
Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?
A Kedvesem jön be, bár Ő nem annyira ismert :)
Ki hiányzott a legjobban?
A régi barátok... :(
Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?
Az anesztes doki, mert mindent megtett, hogy ne kelljen altatni :)
Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2010 történéseiből?
Előbb gondolkodj, azután még mindig csak gondolkodj, és csak utána szólalj meg...
Idézz egy dalból, ami jellemzi az évedet!
Ki mondja meg, vajon meddig lehet,
hogy minden nap,
mindenhol erős legyek?
A csönd volna jó.
Kicsit könnyebb napok.
Ne kérdezz semmit, ha látod,
hogy fáradt vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése