2010. november 24., szerda

Nevessünk is- most anyának van/volt jó kedve...


Múlt héten szerdán fogtam a gyerekeket és Pestre mentünk Apáért, na meg nekem kabátot venni...  Apa dolgozója közelében van egy bevásárlócentrum, oda volt megbeszélve a randi :) annak parkolójában történt.  Klassz parkolóhelyet találtam, épp vettem ki Marcit az autóból és a babakocsiba tettem át, amikor megérkezett a mellettem parkoló autó tulajdonosa - egy hölgy. Kicsit arrébb toltam a babakocsit, hogy el tudjon indulni, mert még Zozi az autóban volt. A hölgy rápillant a kezemben lévő  Marcira és mondja.
-De drága....
Helyeslően bólogattam. Benéz az autóba, meglátja Zozit:
-Kettő van? Jééé ikrek? 
Mondtam: -Neeem, két év van közöttük :)
Erre Ő: -Jaaaa, gratulálok. 
Én meg próbáltam nem túl röhögve meg-és elköszönni...  (azért szerintem látszik a köztük levő korkülönbség)

Másnap...

Marcival a 3 hónapos tanácsadásra siettünk. Tényleg majdnem futva toltam a babakocsit, mert késésben voltunk. Jön Anyu szomszédja, egy idős néni. Rámnéz:
 -Sétálunk? Sétálunk?
Erre én: ...egy kis dombra lecsücsülünk...  :) 
 (na jó valószínűleg meg sem hallotta, mert még nálam is gyorsabban futott)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése