2018. március 22., csütörtök

Marci nyílt órája

Hétfő délután fedeztem fel,  hogy Marciék osztályánál egy papírlap van kifüggesztve  miszerint szerdán reggel nyílt órát tartanak, várják a szülőket.

Kedden klasszul ki is ment a fejemből, hogy szóljak bent, hogy később megyek...
Így kedd este telefonáltam, hogy mi a helyzet. 

Még ezután sem mertem mondani Marcinak csak a suliban tudatosult benne, hogy maradok én is. Jaj de örült 🙂

Szerintem minden gyerekhez ment vagy 2-3 felnőtt,  de az tuti  hogy többen voltunk, mint a gyerekek. 

Roppant intenzív óra volt. Rengeteg feladatot megoldottak. Ügyesen ráadásul. Sok volt a mozgás, nem tudtak eltunyulni óra közben a lurkók. Marcival nagyon meg voltam elégedve,  sokat jelentkezett. Párszor fel is szólította  E.néni. Jól válaszolt. Bár mögötte ültem, de lehetett látni, hogy gyorsan és hibátlanul dolgozott. Nagyon tetszett.

Gyorsan elrepült az az egy óra. Jó lett volna még maradni. Ezt szerintem Marci is így gondolta, mert kicsit el is pityeredett amikor vége lett az órának és készülődni kezdtünk.

Lőttem néhány Marci-háta fotót...

1 megjegyzés:

  1. Réka is el van keseredve, amikor nyílt óra után haza indulok, pedig már negyedikes. :))

    VálaszTörlés