2017. április 9., vasárnap

Annyira...

...de annyira el vagyok maradva,  hogy fogalmam sincs hol folytassam.

Ha nagyon időrendben szeretném írni,  majd egy hónapos dolgokat kell előkaparni. 

Az amit mindenképpen szeretném,  ha említésre kerülne az a március 15-i ünnepség. Az iskolában a harmadik osztályos tanulók adták elő a műsort. Zozi napközis tanító nénije volt az, aki betanította. Hát le a kalappal előtte is,  na meg főleg a gyerekek előtt.  Nagyon jól megkomponált műsor volt.  Népi elemekre épült, nagyon sok népdallal, tánccal.  Szépen adták elő nagyon.  Ügyesen bele voltak építve a klasszikus március 15-i események. Éééés Zozi mondta a Nemzeti dalt. De olyan jól mondta....  Szerettem volna egy videót betenni a műsorral,  de mi nem vettük fel. ... és eddig nem is kaptam meg senkitől.   Azt amikor Zozi szaval ugyan a telefonnal felvettem, de épp az utolsó versszakot mondta, amikor jött egy bejövő hívásom és megszakította a felvételt...

Nem írtam le akkor, de mégis ide tartozik,  hogy ismét van egy új családtagunk. Zoli autót cserélt. Bár tervben volt,  de nem teljesen így szerettük volna...  Egyik reggel -február végén - rendesen sikerült összetörnie az előző autóját. A lényeg,  hogy az őrangyala vele volt,  és egy csuklótöréssel megúszta. Mostanra -mire a gipsz lekerült és újra dolgozhat- sikerült lezongorázni az autócserét is. 

Marci továbbra is lelkesen jár a suliváróra szerdánként.  Nagyon várja a beiratkozást. Miután kiválasztotta, hogy kit szeretne tanító néninek,  így már nincs több gondolkodás, angolos lesz.
Kicsit dühítő volt,  csütörtök reggel kaptam az óvodában egy levelet a nev.tanból, hogy most hétfőn (holnap) és csütörtökön lesz a felülvizsgálat, ahol kötelező a szülői megjelenés is. Hát nem kapkodták el... És ha épp beteg a gyerek és két hétig nem megy????  Akkor nem tudom meg?  Na jó, biztosan telefonon szóltak volna az oviból,  de akkor is...  
Kicsit stresszelek rajta,  amit lelkesen próbálok leplezni.  Annyit készültünk, hogy rajzoltunk emberkét,  alá-fölé-jobbról-balról-elé labdát,  felhőt, napot stb.  Meg házat is rajzoltunk.  Kérdeztem a családról,  de ezek mennek.  Hétfőnként Mónival meg úgyis feladatlapoznak. Szerintem nem lesz gond.  Más nem jutott eszembe mit csinálnak. 
Szerintem Marcinál ez az egy év hihetetlen fejlődést hozott. Nagyon jó választás volt a hétfői Mónika néni segítsége. Adott neki rendesen önbizalmat,  meg a suliváró foglalkozás is érezhetően jót tett. 
Na meg csak ámulok néha azokon a dolgokon amiket fogalmam sincs honnan tanul. Ilyen volt ma például,  hogy közölte fél 4 van. ... És annyi volt...  Biztosan amikor Zozi tanulta akkor ragadt rá,  és mostanra érhetett be, hogy alkalmazza.  Örülök neki minden esetre,  mert ez még egy dolog amiben sikerélménye lesz a suliban. 

Na majd folyt.köv...  (remélem nem egy hónap múlva)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése