2016. május 12., csütörtök

Anyák napja Zozival

Olyan vágyódva olvastam itt is,  ott is, hogy ünnepeltek suliban, oviban.  De végre eljött a mi napunk.  Zoziék megtartották az anyák napi ünnepséget.

Reggel kicsit odaköltöztünk a suliba. Iskolatáska,  szép ruha,  citera. Viszont elkövettem azt a bakit, hogy sem esőkabátot,  sem esernyőt nem vittünk...  Mert ugye mikor máskor szakadna az eső, amikor mennek át a nagyiskolába... 

Nagyon hosszú,  de igényesen, szépen összeállított műsor volt.  Énekeltek, táncoltak, verset- és zenei aláfestéssel egy szöveget mondtak, mesét adtak elő, voltak hangszeres előadók. 

Megható volt nagyon.  Na jó... Túl megható...  Akármennyire próbáltam,  de nem tudtam visszatuszkolni azokat a fránya könnycseppeket...  Potyogtak megállíthatatlanul... Zozi értetlenül ki is szólt csak úgy némán tátogva,  hogy zsebkendő????  :-)

Rengeteg apró, és nagyobb ajándékkal készültek.   Mamák papírvirágot kaptak.  Mi anyukák pedig egy kis csokrot,  egy papír tündért,  egy papír cukortartó dobozkát,  egy papír pénztárcát. A fő-fő ajándék pedig egy könyv volt. Olyan "félig megírt" a gyerekek fejezték be a rajzokat,  szövegeket.
 
Nagyon sokat készültek rá. Nagyon sok munkájuk van benne.  Nekem felejthetetlen élmény. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése