2014. március 26., szerda

Ovis nyílt nap Zozinál

Nagy volt az izgalom ma. Zozi csoportjában nyílt nap volt. Ezen belül is matematika foglalkozást nézhettünk meg. A sorszámok tanulása volt a mai feladat (illetve az elmúlt napokban azt tanulták) 
Csak ámultam és bámultam, mert már olyan okosak és ügyesek. Megnőttek na...

Játszottak parancsnokos játékot, ahol ki ki kellett számolni, hogy pl. a hetedik gyerek a sorban a parancsnok. Ő adhatott két feladatot amit megoldottak. 

Volt liftes játék. Egy képzeletbeli bevásárlóközpontban lifteztek egyik emeletről a másikra. Itt tudni kellett melyik emeletről melyik emeletre utaznak és közben hol haladnak át.

Dominós játék. Az én dominóm a pl. tizedik, mert 10 pötty van rajta. Ezt nagyon imádták :-)

Végül az asztalnál folytatták. Egy utca házaival voltak tennivalók. Itt a legmagasabb, legalacsonyabb, mellett, előtt, között stb volt a feladat. (Nem volt Zozinak nagy kihívás :-) )



Amikor vége lett Zozinál a nyílt napnak megkerestük Marciék csoportját is. Az udvaron voltak. Marci annyira elmerült a futóbiciklizésben, hogy kétszer is elgurult előttünk :-D Így gyorsan le is tudtam fényképezni :-)

Persze kihasználta a két kis kópé hogy ma itthon vagyok (na meg én is) jöttek velem haza :-) Így most éppen jóllakottan durmolnak. 
Most jóóó!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése