2014. március 2., vasárnap

Névnapi előzetes

Még van ugyan majdnem egy hét a névnapozásig, de tegnap megelőlegeztük Zozi ajándékát. 
Nem volt semmi ötletünk ajándékügyileg, így az illetékest kérdezgettem mit is szeretne, mi a szíve vágya. Hát nem sok okos ötletet kaptam... legalábbis akkor. Mert pár nap múlva egyszer csak kibökte a drágám, hogy milyen jó is lenne ha kaphatna egy rollert. Első körben azonnal hárítottam... ááá úgysem tudsz rollerezni, meg hát ott a bicikli, veszélyes is... ( egy barátnőm lánya az első fogát rollerbalesetben veszítette el) De aztán puhultam... mert olyan jóól lehet vele száguldozni, mert pont neki való... stb. Apa is rábólintott, így szombat délelőtt útnak is indultunk. Naná hogy meg is vettük :-)  Sőt amikor hazaértünk ki is kellett próbálni azonnal :-) 
Így szépen lesétáltunk a "profiparkolóba" (milyen jó hogy bezárt van egy szuper sima autómentes terület)  
Marcit is sikerült rávenni hogy ne motorozzon hanem a futóbiciklit próbálja ki. (Nem árt kicsit ügyesednie, nagyon jól fejleszti az egyensúly érzéket)

Zozi pedig, mint a szél úgy hasít... olyan magabiztosan, mintha mindig ezt csinálta volna. 
Marci is klasszul ráérzett a lényegre... mostmár csak nekünk kell beszerezni valami járgányt hogy utolérjük Őket... talán 1-1 rollert?? :-)



6 megjegyzés:

  1. Pannám!
    "A szeme sem áll jól..."
    Persze, csakis jó értelemben!
    Ölellek

    VálaszTörlés
  2. Ign, igen! Vegyetek ti is rollert! Zsuzsi gondolom bringával :) Mind a négy képen Zozi van? Nagyon ügyesek a fiúk!

    Amikor írtad a profiparkolót, azt hittem itt voltatok, Újra el kellett olvasnom :D De akkor ezek szerint nálatok is bezárt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsi vagy bringázik vagy görkorizik. De ő már általában nem a mi társaságunkra vágyik ;-)

      Csak az első két kép Zozi :-D más a sapka színe :-)

      Törlés
    2. Ah, tényleg :-D pedig nagyon kerestem a különbséget ;-) lehet meg kellett volna kérnem Ferikét. Én csak jármű különbséget láttam :-D

      Törlés
  3. ...én pedig olyan jókat mosolygok ilyenkor :-D (bocsi)
    Hihetetlen számomra is, mennyire egyformák lettek.

    VálaszTörlés