2014. február 7., péntek

Versmondó fiú...

Bizony az én kis Drágám ma Versmondó fiú lesz.
Ma kerül megrendezésre a városi Vers és Prózamondó verseny.
Az izgalom hatalmas, de ennél is nagyobb a büszkeség, mert az Ő ovijukból csupán kettő kisgyermek indul.
Szurkoljatok neki ma 10 órakor :-) légyszi-légyszi :-)

Viziló a vidámparkban-Gyárfás Endre

Nem szégyellem, nem sajnálom víziló a jó barátom 
Mindig velem akar lenni, ünnep nap sem hagy pihenni.
Tegnap fülem rágta megint, ne vegyétek már szó szerint
S egyre csak azt hajtogatta, gyerünk el a vidámparkba.
Jól van mondom, megyünk máris, odavisz a vicinális. A pénztárnál váltunk jegyet, neki kilenc ember helyett 
Belépünk, és szabad az út, közel már a hullámvasút. Komám nyomban belefészkel, persze külön szerelvény kell 
Zúg dohog a motor egyre, nem megy fel a hullámhegyre. Átszállunk a kisautókra, csak nyolc esett darabokra Vízilovunk súlya alatt, tizenkettő épen maradt.
Majd pecázik jó horoggal, s horgán akad egy bádog hal. Táncra perdül örömébe, s belelép a medencébe.
Víz kifröccsen, hal belapul, horgász bácsi csepül, szapul.
Előttünk a pompás remek, elvarázsolt kastély mered. Míg én félek, ő nem gyáva, belép, s mozgószőnyeg várja.
Csúszik botlik, tükröt tör be, orral bukik egy gödörbe.
Hát a forgó óriás hordó? Bebújt oda is a golyhó.
Nem gondolta hogy majd szédül, s traktor húzta csak ki végül.
Ilyen az én jó barátom, nem szégyellem, nem sajnálom De akár hogy könyöröghet, vidámparkba nem megy többet.

A felvétel szokás szerint nem tökéletes, reggel is volt még, a fények sem az igaziak, de a lényeg látszik és hallatszik :-)

6 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon cuki. Nálam biztosan aranyérmes! :)

    VálaszTörlés
  2. Már azóta túl is vagytok rajta, biztosan ügyesen!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes Zozi.még szép, hogy "aranyos" ;) Jó magasra tette a lécet az utána következőknek ;) Ferikének is mutattam, és nagyon tetszett neki a vers :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük Márti :-)
    Nekem is nagyon tetszett. Kicsit féltem, mert idegen szavak is vannak benne, de olyanok Ők mint a szivacs :-D sőt ma reggel Marci is majdnem végig elmondta. Kár hogy nem tudtam felvenni annyira édes volt...

    VálaszTörlés