2012. március 7., szerda

Nevessünk is- Zoziszáj 10.


Egy jó ideje, már lehet egy éve is amióta gyakran elhangzik a következő párbeszéd:
-Anya! Van egy ötletem!!
-Milyen ötleted?
-Egy zöld ötletem!
...aztán semmi... nincs tovább...


Zozi beteg, ennek megfelelően az étvágya borzalmas, a megevett reggeli kb a nullával egyenlő... :(  Pont ezért is örültem neki, amikor délelőtt kijött hozzám a konyhába és kért egy tejeskávét. Gyorsan neki is kezdtem elkészíteni.
-Fekete tejeskávét kérek.
Értetlenül nézek rá: -A tejeskávé nem fekete, hanem tejeskávé színű.
-Olyan fekete tejeskávét kérek!  -azzal felmutat a szekrényben levő kakaósdobozra.
-De az nem kávé, hanem kakaó. -közben elkészült a kávé, leteszem elé az asztalra...
Eltolta magától és nagy komolyan közölte:
-Jó akkor, te iszol egy tejeskávét, nekem pedig csinálsz egy kakaót.


Mai friss :) Már vagy fél órája próbálom letölteni az adóbevalláshoz a programot... nem túl sok sikerrel... Támaszkodok a könyökömön, bámulom a monitort... Zozi odajön, nézi-nézi... :
-Anya ez meg milyen játék amit játszol?? (bevallom nagyon-nagyon csúnya válaszokat tudnék rá adni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése