2011. december 7., szerda

Sok-sok jó :)


Most jó :) Szeretem amikor minden napra jut valami mosolyogni való.
Itt volt például a mikulás :) Jó volt látni az örömöt az arcukon. Fürdés közben érkezett hozzánk, de csak később fedezték fel :) Így...

Aztán kibontották és játszani kezdtek :) Örültek, pedig nem nagy dolgok voltak :)

Tegnap pedig közös hancúrozás, birkózás volt Apácskával :) Zengett a lakás a sikoltozástól :)

Marci pedig minden napra tartogat valami mosolyogni valót. A legújabb amikor reggel ágyazok, hozza a párnákat és a pizsamákat. Egyszerűen szavakkal nem kifejezhető ahogy örül neki, hogy tud segíteni :) cserébe a feltornyozott paplanokba szoktam dobálni. Imádja, kacag nagyokat. na erről nem készült fénykép, mert olyankor csak ketten vagyunk otthon.
Viszont egyik délelőtt készítettem néhány cumizósat :) vagyis nem cumizósat... avagy így cumizik a nemcumizós :) Értitek?

Arról nem írtam, -pedig akartam, de úgy látszik nem véletlen volt- hogy Zozi megint benne van a Kismama újságban :) Még valamikor nyáron készült a kép amit beküldtem, mert annyira jól sikerült. Úgy látszik nem csak nekem tetszett annyira :) Mosolyog a baba volt a téma. (bár Ő inkább vihog) Kap majd valami ajándékcsomagot a Drágám :)


Arról pedig ITT írtam, hogy Zozi mennyire nyerő gyerek. Ma reggel megláttam az aktuális Thomasz magazint. Megvettem neki, meglepetésnek, hogy várja valami itthon amikor hazaér az oviból. Hazaértünk kinyitottuk és mit látunk... Ezt a fényképet :) Aláírva, hogy a nyereményjáték boldog nyertese :)

Tehát most jóóóó. Remélem ezzel nem kiabáltam el :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése