2010. augusztus 19., csütörtök

Tegnap este... :)


Az úúúgy volt...., hogy kaptam kedd délben egy emailt az Origo film klubbtól, hogy nyertem két mozijegyet.

 Na jó, ezt megelőzte az, hogy pályáztam is rá, de csepp reményt sem fűztem hozzá, hogy pont én... Hát mit mondjak, nem épp egy lightos filmre mentünk, a Ragadozók premier előtti vetítésére. Nem vagyok egy Predator rajongó, de Zoli nagyon szereti. ...és mivel ez az egész buli Pesten a Cinema City Arénában volt, érdekesen alakult a nap.
Nagy szervezkedés előzte meg, mert ide nem lehetett Zozit vinni. Na a nagy kérdés, hogy mit csináljak, mert még soha nem aludt máshol... mi lesz, ha felébred éjszaka és keres majd? Mi lesz, ha el sem alszik mert nincs a nyugtató álmot hozó cici?  Anyuval megbeszéltük, hogy bármi van sms, amikor jövünk haza akkor pedig egy jel ha ébren vannak.
Így aztán...
Délelőtt ugye dokibácsi+vizsgálatok... (minden rendben volt természetesen)
Hazarohanás, Zozit elaltattam délben Anyunál,  fél 3-kor pedig indultam Pestre. Zolit összeszedtem a munkahelyén, átmentünk az Arénába, sétálgattunk, teletömtük a pocakunkat és beültünk megnézni a filmet. Na jóó, közben háromszor is hazatelefonáltam, hogy rendben van-e minden. A filmet természetesen végigizgultam telefonnal a kezemben :) ééés fél 9-kor jött az sms, hogy Zozi alszik, nem keresett, nem sírt. Sőt amikor hazaértünk akkor is teljes sötétségben voltak, így nem kellett hazahozni. Azt nem tudom, hogy éjjel mi volt, mindjárt öltözöm és megyek érte.
Szóval megállapítom, hogy tök jó fej a fiam :) Egy jó darabig, most úgysem megyünk sehova gyerek nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése