2020. október 3., szombat

Adatni vagy nem adatni...?

 Extra gyors véleményeket szeretnék, mert hétfő reggel vinni kell a választ... 

A fiúkat is oltanák a HPV elleni védőoltással. A Gardasil 9 vakcinát kapnák. Aki ismer tudja,  hogy nem vagyok oltás ellenes, de kicsit most meginogtam. Mennyire kiforrott dolog ez? Érdemes? ... nem lesz később valami nem várt mellékhatása?

Kérdezem ezt úgy annak tudatában, hogy volt HPV miatti méhnyakrákom, (szerencsére nagyon kezdődő stádiumú, egyszerű kisműtéttel helyrekalapált a dokibácsim)

Szóval.. ki mit mond? Mi a vélemény? Ti fiús anyukák adatjátok? 

9 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én a két lányomnak sem adatom be most. Egyikük autoimmun beteg és az immunválasz mindig problémás, tehát a kötelezőkön kívül nem nagyon oltatunk. Remélem még jó darabig nem élnek aktív nemi élelet, később legfeljebb megvesszük, és beadatjuk, ha úgy látjuk, de nem olvastam róla jókat...
    Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Judit a választ. Ezt gondoltam én is, hogy később is megkaphatja.

      Törlés
  2. Drága Pannám,

    Őszintén?
    Nem adatnám.
    Nyilván a gy.orvosok nagyon rajta vannak...

    Ölellek

    VálaszTörlés
  3. Szia! Be fogom adatni a fiaimnak, amikor nagyobbak lesznek. Szuper, hogy van rá lehetőség! Bárcsak már a koronánál is az oltásnál tartanánk...

    VálaszTörlés