2016. március 17., csütörtök

Ünnepünk

A hosszú hétvégére terveztük a naaagy közös köszöntősdit. Egyszerre tartottuk a Marci, Zoltán és Ágnes napot,  Zsuzsi szülinapját.  Szombaton Apuék és a Bátyámék jöttek vacsorára,  vasárnap ebédre Anyuék,  Zoli családja és Öcsém.
Hét közben nem sikerült mindent bevásárolni,  így szombaton reggel még futottunk egy kört a fiúkkal. 
Marciék az óvodásokkal pénteken besétáltak a városközpontba a Kossuth szoborhoz.  Minden óvodában ez a program március 15 előtti utolsó napon.  Visznek zászlókat, virágokat, amiket odatűznek a szobor tövébe.
A szombat reggeli kört megszakítottuk annyi időre, hogy végig nézzük az apró műveket. Ki tudja milyen idő lesz 15-én, mindenképpen látni szerettem volna. Marci meg is mutatta melyiket vitte Ő.
Olyan kis büszke volt :-)
Kicsit kergetőztek még a téren,  aztán kocsiba pattantunk és irány haza.  Gyors ebéd gyártásába kezdtem.  Ebéd után,  amíg sütöttem a sütit, focimeccset néztem :-) Mégpedig az ablakon keresztül, a saját pasijaim játszottak.  Olyan jó volt.  Kipirult pofival jöttek fel. 
Sajnos erről nem készült kép... Majd legközelebb.  Viszont a szobor körül lőttem párat :-)
Marci mögötti tulipánokat tűzte az Ő csoportjuk. 
...és nagyon nem szerették a fényképezést...  Szembe sütött a nap. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése