2015. május 17., vasárnap

A mai nap híre :-)

Ma Marci is megtanult kétkerekűzni :-) Olyan kis ügyes :-)
Délután Apa tankolt, kocsit mosott, füvet nyírt a garázs előtt, én pedig nekiláttam a mega-mennyiségű vasalnivaló eltüntetéséhez. Még nem voltam teljesen kész amikor Zozi már vagy negyedszer jött, hogy öleljem meg... Leültem, ölbe vettem és kérdeztem mi a baj... potyogtak a könnyei... de nem tudta megmondani miért. Szerintem egy kis levegőzés jobb kedvre derítené.. gyorsan cipőt vettek és uzsgyi a biciklikért. Jó tipp volt.
Marci eddig nem kérte, hogy szereljük le a pótkereket, mi meg nem erőltettük. Most viszont ő volt a kezdeményező. Így is lett, Apa két mozdulattal kétkerekűt varázsolt neki :-)
Hát akkor hajrá, próbálkozzunk. Futottam vele egy kört a nyerget fogva, de nem erre készültem csak papucsot vettem... na meg a derekam sem gondolta hogy jó ez így. Biztattuk Marcit, hogy próbálja meg egyedül. Hát sok idő nem kellett, úgy kb. 5 perc múlva megtörtént az első tekerés :-) Eltelt még 5 perc és folyamatosan megállás nélkül körbetekerte a garázs előtti placcot (ez 4 lépcsőháznyi rész)
Annyira ügyes, és olyan büszke vagyok rá :-)
Imádom a kis diadalittas pofiját! 
(van videó is csak nem sikerül idevarázsolni... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése