2013. május 28., kedd

Blogdíj

Kaptam egy nagyon kedves díjat egy számomra nagyon kedves blog-baráttól Mártitól . :-D

Sajnos mostanában elvesztem a mindennapok sűrűjében és ezt a nagyon kevés maradék időt nem a gép előtt töltöm... Így igazából nem is olyan nagyon érdemlem meg ezt a kedves virágot hozó kisleányt... De mindenesetre nagyon megtisztelő számomra, hogy Márti rám gondolt, az pedig ahogy átadta az olyan igazán a szívemig hatolt. Igazi mentőöv volt ez most nekem... Nehéz hónap volt ez a május, bár voltunk fenn a nap közelében is, de bizony megjártuk a poklot is... 
Persze ez itt most az ünneplés ideje :-D  Szóval köszönöm, köszönöm, köszönöm Márti :-) 



A szabályok pedig: 

1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról

Az 1. pont kipipálva :-)

2. Na itt nem lesz könnyű dolgom, hiszen pont a "lustaságom" miatt már sokan megkapták a díjat...

Szeretném átadni Pocilakónak . Nagyon kedves ez a lány nekem. Bár most nagyon nehéz napok/ hónapok vannak mögötte, de szeretnék egy csepp mosolyt csalni az arcára, és biztosítani arról, hogy igenis nagyon értékes emberke. Nagyon-nagyon szurkolok érte. 

Következő választottam Szeri  akivel (és családjával) igazi élmény volt a találkozás :-)  Szeretem lazaságát, hogy komoly dolgokat is olyan könnyedén tud venni, de mégis meg van benne a "kötelező" higgadtság.

A harmadik Virág akinek két csöpp fiáról mindig szívesen olvasom a történéseket. Szeretem kópéságukat, Virág pedig úgy írja le, hogy szinte magam előtt látom őket.

A negyedik pedig Verde Lunaria bár nála csak ritkán kommentelek, de mindig szívesen olvasom. Ő számomra amolyan jókedvre derítő lány. Ha nála vagyok szinte mindig mosolyogva jövök el.

Vannak még, lennének még kedvenceim, de ők már vagy megkapták a díjat, vagy bezárkóztak. 


5 megjegyzés:

  1. Megtisztelsz vele, köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm! Sose gondoltam, hogy megmosolyogtató lennék :DDD

    Igyekszem teljesíteni a kötelességem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nehogy félreértsd a szó legnemesebb értelmében gondoltam...
      Szóval, valahogy olyan üdítő érzés Nálad lenni. Tudom, mostanában nehéz napokat éltél meg, de mégis olyan lazaság árad belőled és sikeresen rá is ragasztod ezt az életérzést másokra. Szóval így érthetőbb??

      Törlés
  4. Nagyon köszönöm én is , itt is! :)
    A gyerkőcök pedig nagyon drágák, most olvastalak!
    Ölellek

    VálaszTörlés